Friday

Jaha, så var det helg igen. Har kännt mig allmänt deppig hela dagen, kan ju bero på vädret. Regn, regn och regn med gråa moln. Varför kan det inte bara få vara sl, jag behöver lite sol i mitt liv!
Har inte en enda plan med den här helgen, ingen alls. Jag tar den som den kommer, och just nu vill jag bara dra täcket över huvudet och stanna där. Nä, nu måste jag rycka upp mig!!! Kan vara så att jag har lite lågt blodsocker nu. Tänkte vräka i mig en hemmagjord hamburgetallrik, för det är jag värld. PUNKT. Sedan kommer jag vara på ett strålande humör. Jag kommer vara så glad att det inte gör någonting att det är mulet och regnar, jag kommer le ändå! Ironi? Ja, säg du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0