Bad luck

Ok, jag som var så possitiv när jag kom hem från jobbet, det har licksom ändrat sig nu.

Jag skulle laga mat, lyckades skära mig på plastlocket till creme fraichen. Sedan skulle jag riva skal från en citron med en rivmojäng, jag rev bort en hudflik på handen ist. Skulle kolla på tv, bara skit. Har provat ta mig ut på nätet flera gånger, nätet tänker längre än en dement 100 åring ikväll. Skulle måla naglarna, fick jag göra om eftersom jag inte kunde hålla fingrarna i styr efteråt. Telefonen har bestämt sig för att inte alls göra det jag vill göra. Det började igentligen igår då jag brände handen när jag skulle ta ut maten ur ugnen. Nu tänker jag gå och lägga mig. Men jag blir inte förvånad om jag på vägen till sovrummet slår knut på mina fötter, landar på ansiktet och bryter näsan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0