I can be such a bitch

Har ni haft en sån dag när ni redan på morgonen känt att det bästa vore att bara lägga sig ner igen, inte kliva upp igen föräns efter 24 timmar till har tickat förbi. Om ni haft det så vet ni hur jag kände det idag när jag vaknade.
Ingenting kändes bra, och det blev inte bättre när jag öppnade snusdosan och den var tom. Morgonkaffe utan morgonsnus, inte bra för mitt humör! Sedan bara fortsatte det, klämde fingrarna i en dörr, hittade inga kläder i min garderob som föll mig i smaken,en mascaran som vägrade sammarbeta o.s.v. Haha rena lyxproblemen! Dessutom stora kommunikationsproblem med min sambo, förstår inte hur det kan vara så svårt att bara förstå.

Mitt utbrott kom när jag skulle hämta honom inne i stan, när han inte står på angiven plats. Jag fick åka runt kvarteret TRE gånger innan han tagit sig ut från affären som han slank in på medans han väntade att jag skulle komma. Och inte förstog han varför jag var så sur över det, han säger en mening åt mig där ordet PMS fanns med (uppfattade faktiskt inte dom andra orden) Var jag inte sur innan så kan jag lova att jag blev det nu. Jag drog en lång ramsa om att det är så typiskt för killar att använda det argumentet istället för att bara inse att dom kanske faktiskt gjort fel. Det värsta var faktiskt att jag viste att han hade rätt, jag är en PMS f...a en gång i månaden, men säg det inte åt mig just då, det kommer ju knappast att förbättra situationen! Så till alla er killar, radera ordet PMS ur erat vokabulär, det är inte ett ord som kommer göra er gott!

När jag kommer hem och tar in posten blir jag lycklig igen, äntligen har avin kommit. Kastar mig i bilen och åker för att hämta ut mitt paket med kläder som jag beställt. Wieee, äntligen något bra som händer idag, trodde jag. Förstå hur snopen jag måste ha sett ut när kvinnan bakom disken kommer med ett litet, litet paket. Det var inte mina kläder utan ett hårserum som jag även glömt att jag beställt. Så nu sitter jag här, jag och min PMS, och en stackars sambo som måste stå ut med mig. Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0