Time to start maintaining my body

Har återigen börjat fundera på om det vore en bra idé att börja träna. Man blir ju inte yngre, och delar av kroppen börjar licksom tappa greppet kan man säga. Har sagt det förut, jag vet, jag börjar så stort träna men så hittar jag någon bra anlednng att sluta, och så var det kört. Skulle verkligen behöva någon som tvingar med mig, som tar mig i örat och släpar mig ut genom dörren,har noll självdiciplin när det kommer till träning.
Nu letar jag något bra ställe att börja min träning, som inte kommer ruinera mig. Läste att Golds kommer ha medlemskap från 199 kr månaden, låter vettigt tycker jag. Jag vill kunna gå på pass, endast styrketräning kommer bli för enformigt och tråkigt, och det slutar med att jag slöar hemma samtidigt som pengarna dras från kontot = inte älskvärt!

Vart tränar ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0