Some things in life are not easy

Åh, vilken dag, känner mig totalt utarbetad och helt färdig i skallen, tur man får lite miljöombyte nu i två dagar. Som jag skrev i gårdagens inlägg så åker jag till Sthlm i morgon, taxin kommer 05,30, vilket innebär att jag måste ställa klockan på 04,30. Hur fan ska jag orka att ta mig upp, hur ska jag lyckas få mig själv att se någorlunda bra ut så tidigt på morgonen när jag fortfarande är vaken? Packningen är iaf avklarad, men det var inte enkelt. Tänk er själva, en tjej som ska få ner det hon behöver under ett dygn i ett handbagage!? Det krävs en hel del planering och många ångestattacker, så stolt över mig själv som lyckades =D
Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0