My days as a workaholic

Då var första dagen på veckan avklarad, och det blev en lång dag. Började som vilken annan dag, men så plötsligt damp bomben ner, schemat som ska konstrueras om måste vara klart tills i morgon. Det var bara att sätta igång, men jag insåg rätt snabbt att det skulle ta fler timmar än vad jag hade arbetstimmar kvar att avverka idag. Min lösning på problemet blev att arbeta hemifrån istället. Så jag tog med mig det jag behövde hem, satte på kaffet och körde igång. Rätt säker på att jag under dagen förbrukat min årliga ranson på svordommar, och kommit på några nya ;) Nu är kl 21 och jag är så gott som klar, lite finsjusteringar kvar men dom lämnar jag åt morgondagen. Nu har jag endast en plan och det är att bädda ner mig i sängen och få lite kvalitetstid med min tv.
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0