Ålderskris?

Känner ett otroligt missnöje med precis allt nu en period, känns som att ingenting går min väg.
För många måsten och frågor, medans tiden bara verkar försvinna bort utan att jag hinner göra något produktivt med den. Är less på mitt jobb, less på att anstränga mig utan att nå något sorts resultat. Trött på att höra den förbannade väckarklockan på morgonen, trött på att ha en massa tider att passa, trött på det mesta. Frustrerad över all falskhet som finns runt omkring mig, alla förutfattade meningar som människor har.
Varje dag samma sak, samma människor, samma byggnader, samma rutiner, samma tråkiga samhälle med samma tänk som dagen innan.

Om jag är missnöjd med mitt liv? Nä, inte alls, jag älskar mitt liv!
Om jag har en 30-års kris? Ja, det har jag nog fan!!!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja det är nog den där 30 årskrisen som har kommit.. jag skulle aldrig ha sagt nåt.. ;) själv tycker jag att det är skönt att min försvinner imorgon när jag fyller 31.. för den upphör väl vid 31.. !!?? ;) Kram!!

2011-05-15 @ 22:38:05
URL: http://ullli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0