Slutsnusat för denna gång

Nu har jag återigen kommit på att jag ska sluta snusa, och som varje gång bestämmer jag mig för att denna gång är annorlunda. Nu är det fyra dagar sedan jag köpte en snusdosa, och hittills går det riktigt bra. Fast med handen på hjärtat måste jag erkänna att jag har fuskat lite, men bara lite. Men med tanke på att jag snusat en dosa per dag så är jag faktiskt rätt stolt över mig själv. Idag ingen snus alls, och faktiskt inte ens varit det minsta sugen på någon heller. Kanske det är annorlunda denna gång?! Varför ska jag då sluta snusa? Det är mest pengarna faktiskt, 40 kr per dag blir rätt mycket pengar. Jag kan inte klaga på att jag så sällan köper nya kläder när jag snusar upp pengarna. Inte helt fel med vitare tänder heller ;)
Så vad tror ni, kommer jag klara det?



Kommentarer
Postat av: elinmaria

vi kan ta varandra i handen hjärtat jag har oxå slutat! Är glad att ja inte har någon pojkvän vid de här laget men Per har fått stått ute med både de ena och de andra! Fan vi är KUNG!!! love you

2011-05-20 @ 12:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0