Så startar veckan

Vaknar kl 9 av att snickaren håller på i badrummet. Tur att man e så snygg på morgonen, toppen, man får börja dagen med att skämmas! Men som tur är hinner jag smita ut och upp till andra badrummet medans han är ute och fixar. Börjar bli lite trött på att man aldrig får vara ensam här hemma nuförtiden, men nu är det ju snart klart.
Nu sitter jag med en skål fil med sylt och skivad banan. Sedan ska jag träffa upp min älskade mamma på stan. Hon ville visst ha hjälp med att köpa kläder, kul =) Så mysigt att få ha mamma alldeles sför sig själv ibland, vi har så skoj tillsammans, mycket tok blir det. kanske jag hittar något åt mig själv oxå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0