Prognosen är lysande

Det är lördag och jag är uppe tidigt fast jag är ledig, tokigt. Fast jag hade faktiskt en anledning som gjorde att jag var tvungen så det var inte för att vara duktig, hihi. Nu sitter jag och sippar på lite morgon kaffe och mår gott.
Idag kommer fina E äntligen hem till stan, som jag har längtat. Hon är en av de härligaste och galnaste vänner jag har, så älskvärd! E är en tjej som gillar tegelstenar och ord, haha, du e fan BÄST!!!

Min lördag ska spenderas med A-L, vi ska tydligen dricka något som kallas för sprit!? Inte en aning vad det är så det ska bli spännande ;) A-L tillhör oxå den gruppen av människor som hamnar under kategorin galen, loving it!!
Hoppas bara att det blir fint väder och att skit regnet håller sig borta eftersom vi ska på Springmeet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0