När ska man lära sig?

Hade en kanon kväll igår, så himla skoj. Tack A-L och L för att ni gjorde kvällen minnesvärd!
Men varför lär man sig aldrig när man ska gå och lägga sig? Varför kan man inte vara nöjd uten den där efterfesten?
Fast jag klagar inte för hade sjukt kul med mina galna vänner. Men känns som det får vara lugnt ett tag framöver nu, börjar kännas i kroppen att man inte längre är 20 år, dagen efter blir bara jobbigare för varje gång.
Nä, nu ska jag bli vuxen, inga mer efterfester, börja dricka med måtta och isället virka på kvällarna!





Kommentarer
Postat av: Ulrika

Haha!! Lycka till med att bli vuxen!! Det där har du glömt till nästa helg... fast så där kommer jag nog oxå att säga efter nästa helg.. då ska jag oxå bli vuxen å börja virka.. ;)

2011-05-22 @ 21:16:06
URL: http://ullli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0