Jobbig natt

Igår var jag och K på badet och relaxade. Tre timmar bubbelpol och bastu, så välbehövligt! När vi kom hem satte vi oss för att kolla på nyaste Narnia. Jag har tjatat i tre veckor på att vi ska se den, och nu när den äntligen rullar så somnar jag, så typiskt.
Var så underbart trött i kroppen efter relaxen, sov så skönt, ända tills jag blev väckt kl 03 av att bilen står och tjuter. Det var billarmet som gått igång av att gps´en hade losnat från rutan och fallit ner på golvet. Haha, undrar vad grannarna tyckte om det? De var förmodligen något mer irriterade än vad jag/vi var. Somnade om igen för att bli väckt kl 6 igen, denna gång var det larmet på telefonen som satte igång, glömde tydligen att stänga av det igår. Somnade om igen och fick sova till kl 10 när jag blev väckt av en puss, vilket var mycket trevligt!
Nu ska jag ringa till min frissa och höra när hon kan klippa min lugg. Har lärt mig att jag absolut inte ska prova på att göra det själv igen ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0