I really need to know

Hatar när människor inte svarar på viktiga sms!
Jag har nyligen fått reda på att en vän till mig har fått ett får, ett terapi får. Jag finner detta rätt intressant av flera anledningar
  1. Har min vän alltid varit en fårmänniska, eller växte det fram
  2. Varför får man ett får
  3. Vad är ett terapi får
  4. Har fåret ett certifikat
  5. Är fåret från Skottland
  6. Vad heter fåret
  7. Vilken färg är lämpligast för fåret att ha på ullen med tanke på fårets yrke. Svart kanske påverkar negativt, förknippas ofta med synd. Vitt är rent och oskuldsfyllt. Ett grått tror jag är bäst i de flesta lägen, ligger licksom i gråzonen.
  8. Finns det bruna får?
  9. Kan man färga ullen på fåret, medans den fortfarande sitter kvar på fåret alltså
  10. Vad kostar det, terapin alltså, per timma eller....
Själv tycker ju då jag att detta är rätt viktiga frågor, känner därför att jag blir lite lätt frustrerad när jag inte får svar på mina sms. Har provat googla, men hittar ingenting.
Snälla fårmänniska, värm upp fingrarna nu och ge mig lite svar!!!!!



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja man blir så less när man inte får nåt svar.. känner en tjej som heter Monika Olofsson... hon kan va rätt hopplös med det där att svara på sms och i telefon.. ;)

2011-05-25 @ 22:06:44
URL: http://ullli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0