Hur överlever jag dagen?

Vaknar tidigt idag med en begynnande mensvärk, 15 min senare har jag så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Spelar ingen roll om jag ligger på höger eller vänster sida. Det enda som skulle kunna lindra smärtan är ett varmt bad, men det går ju inte eftersom badkaret fortfarande står placerat i köket. Fan önskar verkligen att det vore klart! Vänta, min dag blir bättre... snickarn kommer förmodligen snart hit oxå för att fortsätta jobba med badrummet som jag nyss klagade på. Fan, och inte en verktablett hemma, jag tror faktiskt inte att jag kommer att överleva dagen. Dessutom ska jag hämta S i e.m. Och K är inte hemma, villket betyder att jag inte kommer få några sjukkramar idag, hade verkligen behövt dom idag, snyft!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0