Blöt katt

Mitt jobb är bra på många sätt och vis, tex att jag får lön varje månad ;) Det negativa är dock att brukarna behöver samma hjälp även om det regnar. Jag har gått runt och känt mig som en blöt katt i 7 timmar, inte en härlig känsla! Regniga dagar ska spenderas inomhus med film och onyttigheter. Dessutom blir man sjuk av regn, snorig och hostig. Vilket i sin tur orsakar att man känner sig hemsk och ful och man får en ordentlig dimp i självförtroendet. För att rätta till detta måste man göra något man gillar som får en att må bättre, ex shoppa. Det leder ju sedan till att man blir fattig, och man mår ännu sämre! Nä, regniga dagar går bort.

Hatar regn!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0