Badrumsrenovering

Måste ju berätta vad som händer just nu, hihi, så glad att det inte är jag som ska göra jobbet. Två stackars killar är här nu och ska koppla in bubbelbadet, dock inte helt problemfritt. Gick ett tag innan de överhuvud taget fått in det i badrummet. Jag sitter i sovrummet och ler för mig själv när jag hör hur dom stånkar och lever om, klämmer sig och ojar sig. Haha, stackars pojkar! Kan tänka mig vad de kommer prata om på fikarasten, tror inte våra stora ideér i det lilla badrummet är särskilt populära just nu. Men det kommer bli kanon, och jag får utnyttja det, det får inte dom. Villket otacksamt yrke, slita som dom gör för att lilla jag ska få ha det bra ;) Känner mig just nu lite grann som en prinsessa. Även att den ena tidigare sa till mig -Det är du som är bossen tjejen, du bestämmer! Men GILLA!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0