Sommar, eller....

Var det ett tag sedan jag bloggade sist, kalla det för semester. Under tiden har jag gjort massa roliga saker, nästan alla tillsammans med min fina vän Anna-Lena. Så glad att vi börjat umgås igen, så totalt underbar människa. Har hunnit med en del fester, nattliga promenader, och underbart djupa teorier om livet. Men det enda vi egentligen kommit fram till är att dricker man för mycket sprit blir man för full, och livet är ingenting man ska förstå sig på!!!!

För övrigt...det ska ju för skjutsiken vara sommar nu, är det varmt? Nej, inte direkt. men så bor ja ju i Jämtland oxå så vad hade jag räknat med?  Vill ju ha sol, värme, bära korta shorts och litet linne, solglasögon....tror jag måste flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0