Midsommar.... redan?

Midsommarafton i morgon, och har vi någon plan? Nä, som vanligt så känns det som att någon flyttat om veckorna så att veckan med den stora dagen helt plötsligt är här. Så nu sitter vi här utan någon plan. Men som tur är så är vi vana jag och min älskling att det är så det brukar bli, så vi har vanan inne att snabbt rädda allt när vi slår ihop våra kloka huvuden. Sedan så har ju jag världens bästa storasyster som vet hur jag/vi är, hennes dörr är alltid öppen :)
Oj, nu lät det som om hon alltid är min reservplan, så är det ju inte. Jag älskar att umgås med min syster och hennes familj, har alltid lika skoj.





Kommentarer
Postat av: syster

Hehe, ni är hjärtligt välkomna, puss min fina lilla syster!

2011-06-23 @ 20:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0