Vill bli lite mer personlig

Vill göra en ny bloggdesign, har tröttnat på den jag har. Vill ha en som är lite mer personlig.
Hittade en tjej som designar bloggar, men tyvärr har hon just nu tagit ett uppehåll.
Orkar verkligen inte lägga ner min egen tid till att göra en design! Är faktiskt villig att betala för att någon annan gör den åt mig. Så om någon vet om någon så får ni gärna länka adressen.

Måste försöka få till några bra foton oxå innan det ens är möjligt att börja något. Ufh, när ska jag hinna/orka fixa det? Kanske K ska få hjälpa mig med det i helgen, hur svårt kan det va licksom.... ;) Lite raffiga kläder, en perfekt sminkning och två timmar med olika hårstylingsmetoder så borde man ju vara i hamn!

Nä, nu bör jag ta och beordra in mig själv till sovrummet. Tidig morgon i morgon....igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0