Varför sova när man kan vara vaken!? Igår...

Varför sova när man kan vara vaken!? Igår kväll när jag lade mig kände jag en konstig känsla i magen. Neeej, visste direkt vad det var. Det är ju januari, marsvinens tid:( så i natt har jag spenderat mer tid i badrummet än i sängen! Det värsta har varit värken i kroppen nu på morgonen, hemsk har det vart. Hjälpte lite att ligga i ett varmt bad. Ja, ska inte klaga så mycket, var en ganska snällt virus denna gång! Nu ligger jag i sängen och dricker iskall vätskeersättning m hallon och persika smak. Så gott att dricka riktigt kalla drycker när man mår så här. När jag orkar skulle jag köpt nyponsoppa och cola, kommer inte äta något annat idag! Hoppas ni läsare har det bättre!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0