Vad vill jag?

Shit vad jag är uttråkad just nu. Finns en massa saker jag borde göra, men jag orkar bara inte. Nu har jag dessutom fastnat när det gäller designen på bloggen. Kan bestämmer mig för hur jag vill att den nya ska se ut, och så ångrar jag mig, och så ångrar jag mig igen. Och så håller jag på!
Ska jag ha en som går i vitt, eller i svart (vilket känns trist eftersom nuvarande gör det!) eller med färg.
Ska jag ha många foton i headern, eller en enklare med mer abstrakt känsla.....
Åhhh, jag blir galen!!!!

Och vad ska jag ha för text under blogg titeln? Den ska ju spegla mig, min personlighet, mitt liv.
Ska jag ha kvar bloggnamnet, eller ska jag skapa en helt ny blogg?

VAD VILL JAG????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0