Storebror ser dig...

 

Vad är det som är så extremt roligt med att visa tv program där människor gör bort sig. Och varför tittar vi så gärna på dom?

Personligen så har jag tappat intresset av dessa program. Kan det bero på att variationen lyser med sin frånvaro. Varje avsnitt har en viss mängd alkohol, minst en konflikt, och ett osmakligt fyllesamlag. Pinsamma brudar och kåta killar.

Och nu kommer det värsta av dem alla tillbaka. Det har varit uppehåll sedan 2006. Den mest kända av dem alla blev Linda Rosing. Ni vet vad jag pratar om. BIG BROTHER!!!

Storebror ser dig……och hela stackars Sverige! Hoppas att de har förståndet att lägga programmet på en vettig tidpunkt, typ kl 22 när de med små ögon och öron har lagt sig.

 

Det värsta är ändå att jag säkert kommer kolla på skiten, fast jag nu sitter här och totaldissar. Varför finner vi så stort nöje i dessa real life dokusåper.

Har man sett ett, har man sett dem alla.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0