Ny dag, nya tag!

Ja, jag var bitter och extremt less igår. Hade ingen lust att stiga upp idag, men gjorde det ändå.
Dagen blev som den blev, men ändå helt ok. Trots nästan fyra timmar övertid. Men det känns så skönt att saker och ting kanske börjar falla på plats. Jag vill ju gärna ha ordning och reda på saker, när jag inte har det känner jag mig stressad och mår dåligt. Men ibland går det ju inte, måste lära mig det, hm.
Nu har jag precis lagt mig ner i sängen, och här tänker jag befinna mig till i morgon kl 05,45!
Nu ska jag kolla lite rea på nätet. Kanske hittar jag något fint. Kalle fyller år i slutet på denna månad, så kanske....

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Du får komma och jobba på natten istället :-)

Jag lovar att jag inte ska komma och bråka med dig.... ;-)

2011-01-04 @ 20:19:43
Postat av: Monika

Haha, kanske ska pröva det. Väcker du mig när jag somnat med tangentbordet som kudde?

2011-01-04 @ 20:41:24
URL: http://missgloria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0