Maxade vuxenpoäng till mig!

Ikväll ska jag gå på föräldramöte ang Lukas konfermation. Undrar hur många vuxenpoäng det ger? Måste ju vara en hel del eftersom jag inte ens är gammal nog för att vara hans mamma, eller jo, fast jag skulle ju ha fött han som 15-åring..... Haha, rätt säker på att jag kommer att vara den yngsta på stället, och det händer ju inte allt för ofta numera. Finns alltid något positivt i allt!
Ursch, gillar inte att gå på sådana saker själv. Särskilt när man inte känner någon av de andra föräldrarna. Men vad gör man inte.....måste. Men Lukas erbjöd sig faktiskt att följa med, bara för att han vet att jag inte gillar att hamna i de situationerna. Hur omtänksamt är inte det!? Men jag får ta mig själv i kragen och vandra dit själv. F#n, är ju snart 30, borde ju klara av det ;) Eller hur!?

Annars har det varit en helt vanlig dag, jobbat och solat. Ikväll kommer K hem, som jag längtar efter honom nu. Ska bli sååå skönt att slippa sova själv.... och få lite pussar och gos ;)

För övrigt så blir min handled inte bättre. Gör fortfarande lika ont i den som för 2 1/2 månad sedan. Har inte fått upp någon ökad rörlighet heller. Hoppas verkligen att det inte ska vara så för evigt. Måste ringa sjukgymnasten och fråga. Får vänta med fina middagar på restauranger ett tag till eftersom jag inte kan vinkla gaffeln så pass mycket att jag får in maten i munnen, måste möta upp med huvudet. Hihi, ser inte klokt ut! (fast jag tycker ju inte att det är speciellt roligt egentligen)

Middagen då, får bli hamburgare på rostat bröd, lite sallad och en massa dressing. Varför vara nyttig? Jag ska ju snart (?) börja träna.

Återkommer senare och berättar om jag överlevde föräldramötet!



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja men det är väl kul att få va yngst nån gång! Jag är fortfarande yngst på mitt jobb och är 30, känns rätt bra.. ;) Det går nog bra på mötet, tror att du överlever! =)Kram!!

2011-01-13 @ 18:15:23
URL: http://ullli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0