Long time.....

Länge sedan jag bloggade nu. Mitt liv har legat i vänsterfilen på motorleden några dagar, hihi. Har med andra ord haft fullt upp! Men nu ska jag försöka hinna med att uppdatera lite.
Vi ska ju renovera om köket, och OJ vad svårt det är. Eftersom vi är två starka viljor i ett hus så blir det lite svårt ibland. Nu har vi bestämt att K får bestämma mest i badrummet, och jag i köket =) Har nu suttit i X antal timmar med IKEAS planeringsverktyg, och nu är min idé snart klar. Kommer bli såååå fint! Har suttit och letat och letat på nätet efter en bra idéer, speciellt StyleRoom. Om ni inte varit in där förut så är det ett stort MÅSTE om man är intresserad av inredning.

Funderar på att göra så här i köket. Snyggt va!!


Kommentarer
Postat av: Anna

JÄTTE FINT. Vi kommer ha liknade i vårat kök.. Puss

2011-01-26 @ 22:43:39
URL: http://littlehome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0