God morgon världen

Så var det Tisdag igen. Idag är jag verkligen uppe i ottan. Kl ringde 05,00.

Kände mig som en zombie. Ni vet hur det är, man hör klockan långt långt borta. Man börjar drömma något konstigt och sedan kommer verkligheten och det känns bokstavligen som att någon kastar in en i vardagen efter ett års medvetslöshet.

Men efter några koppar kaffe så är man med igen =D

Varför var jag då uppe så tidigt på min lediga dag? Jo, hade en privatkörning ut till flyget.

Höll på att komma försent dessutom. En trött Monika bakom ratten tar inte den logiska vägen, hon tar en något längre väg. Men körde ju race volvo så det löste sig fint ;)

Nu ska jag snart bädda ner mig igen, kanske blir det en morgonfilm!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0