Duktigt Telia!

Idag blev det tidig morgon, trots att möjlighet till sovmorgon fanns. Hade tänkt lägga mig igen efter att jag kört S till skolan. Men väl hemma fick jag massa energi. Skottade upp en plats till soptunnorna eftersom jag var helt säker på att de skulle tömmas idag. Men det var vist nästa måndag! Sedan städade jag badrummet, vek tvätt, stoppade i en ny maskin och hängde sedan upp den. Plockade ihop lite inne, diskade och pysslade om blommorna (som dör ändå).
Sedan belönade jag mig med frukost och Twilight, Eclips. Måste dock säga att den första filmen är bäst!
Nu har jag suttit och surfat lite information om en privat grej. varit in och kollat Facebook och druckit kaffe.

Ringte Telias kundtjänst i f.m. Har problem med att skicka mess till ett särsklild person.
Den mekaniska rösten frågar vad mitt ärende gäller. Det är nu man ska svara ex mobilt, surf, fast telefoni....
Jag råkar iaf hosta, och rösten säger: ditt ärende gäller bredband. Stämmer det? Öhhh, nä...jag hostade. Haha, inte ens i närheten!
Efter 20 min med Telia, så har de fortfarande inte hittat ett konkret fel. Hm....prova att starta om telefonen var det svar jag fick. Som om jag inte provat det ett x antal gånger.

Jaja, nu ska jag......göra någonting =)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0