0=ingenting och . (punkt)

Detta har varit en totalt genom seg dag. Känner mig som en påse mjöl fylld med vatten: tung och degig. Vill ingenting, iaf ingenting som innefattar att de rörliga delarna på kroppen faktiskt rör på sig. Sitta ner alldeles stilla är helt ok! Så nu blir det snart en stillasittandes kväll i soffan. Enda gången jag ska röra mig är när jag måste byta film, eller.....det kan ju faktiskt mannen göra. Man är ju inte sambo bara för att ;)

Till middag blir det en gala middag bestående av grillad korv i bröd, toppad med räksallad ála Willys. Nedsköljes med ett glas kall, god komjölk! Lovely =D

Nä, dagen har varit bra. Har fått mycket gjort på jobbet, saker som har legat och väntat länge. Kändes så gruvsamt att börja. Vet inte riktigt hur lockande det låter att revidera en pärm, kvalitet-riktlinjer, på över 1000 sidor. Om någon finner det lockande så är jag villig att dela med mig av den ;)
Halva är kvar, den kör vi i morgon!

See ya...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0