Dissar Kissie

Upp som en sol, och ner som en pannkaka. Det är ungefär så jag känner det just nu! Igår hade jag tid, ork och fantasi till att blogga, idag har jag lusten men ingen insperation. Sitter mest och kollar runt på andra bloggar.
Tittar alltid in på Kissies blogg, och varje gång undrar jag hur människan tänkte när hon förstörde sig totalt. Hon ser ju inte klok ut, varför gör hon så, varför vill hon se ut så? Fast vem är jag att dömma, bara hon är nöjd med sig själv. Sorgligt bara att det verkar vara så många unga tjejer som avgudar henne, är ju ingen vidare förebild.
Jag tycker personligen att människan är alldeles för smal, ser inte friskt ut. Brösten är för stora för resten av kroppen, och vad är det hon gör med ögonen? Nä, jag förstår inte alls hur hon tänkte när hon gjorde alla sina förändringar på sig själv, var mycket finare innan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0