Till min älskling

Ibland glömmer man så lätt vad det är som räknas, vad som faktiskt betyder något.
Det minst självklara tas förgivet i vår vardag, det bara är där, varje dag. Jag menar famljen, vännerna, dom som betyder något. Det är så lätt att glömma något som finns, svårt att få tillbaka något som försvunnit.

Jag glömmer ibland bort att tala om för dig hur mycket du betyder för mig. Jag säger inte alltid det jag tänker, hur lycklig jag är som har dig! Klart att jag saknar dig när du inte är här, när din del av sängen är tom. Du lämnar ett sådant stort, kallt tomrum efter dig när du åker iväg. Jag ser alla de små sakerna du gör för att få mig att må bra, hur du tröstar mig när jag är minst i värden. Jag vet att du alltid finns där när jag verkligen behöver dig, du skulle aldrig lämna mig ensam. Vi har haft våra stunder när allt varit grått och svårt, men jag har aldrig slutat att älska dig! Du har mitt hjärta i dina händer, och jag tänker aldrig kräva det tillbaka.


Älskar dig mitt hjärta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0