Min helg

Så var det söndag, och snart är helgen över. Fast jag klagar inte eftersom  jag börjar veckan med att vara ledig.
Vad har då hänt denna helg?
I fredags firade vi L som fyllde 15, helt ofattbart vad tiden går fort! Första gången jag träffade honom var han 8 år, och det känns som igår. Istället för kalas, vilket han själv kände att han kanske var lite för stor för nu så ville han ha en lan kväll med sina polare. Han fixade lokal själv, och vi körde dit grejerna. Måste faktiskt säga att det var rätt häftigt, ca 10 killar, ett långbord och lika många datorer som grabbar. Där satt de hela natten, kom hem kl 11 nästa dag. Han var helnöjd =)

På lördagen blev det en tur ner på stan, linsundersökning på Specsavers. Efter det en tur till bästa och finaste A. Händer alltid något helt okontrolerat galet när vi umgås. Haha, finns ingen som du A, du är bara helt otroligt underbar!!!!
Kvälen avslutatdes med påskägg och film. JA, påskägg redan nu!
Barnen kommer fira påsken hos sina mammor, därav en tjuvstart. Självklart måste man ju gömma äggen oxå så de får leta lite ;) Alltid lika kul! Även jag fick ett som var gömt, så barnsligt roligt!

Idag blev det en sen frukost, som följdes av en lång diskussion om hur jorden uppstog och kristna värderingar. Vi hade alla våra teorier. Tror vi satt i nästan två timmar. En underbart härlig morgon blev det med mycket skratt och tokigheter.
Sedan blev det en tripp till sopstationen, bytte ut vinterrjackor och skor mot vårkollektionen och tog en sväng med dammsugarn. Nu har jag maten på spisen och älsklingen i garaget. Tror att även denna kväll kommer att avslutas med en film.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0