Mardröm

Hade en vidrig mardröm inatt.
Jag var ute i skogen och gick, efter en stund kom jag fram till en gård Det var en stor gård med traktorer, uthus, djur och lador. Jag går rakt över gården, det är tyst och tomt.
Jag ser en liten grupp människor längre bort, jag går dit. Jag ser dom, dom ser inte mig.
När jag närmar mig ser jag att det är fyra yngre män, varav en ligger på rygg på marken. Jag ser hur de andra tvingar ut hans armar från kroppen, de tar stora järnspätt som de med kraft tränger genom hans händerna. Det blir stora hål som de sedan drar kedjor igenom, dom spänner fast honom. Sedan tar de fram två mindre hinkar som de häller syra i, de stoppar ner hans händer. Skriket ilar i kroppen på mig, jag ser hur mannen vrider sig av smärta, hur han kommer upp på knäna och försöker komma loss. Han står i en makaber ställning.
Jag springer mot skogen, rädd att de ska se mig och göra samma sak med mig.

Här vaknar jag, tack och lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0