Telemarketing

Verkar ha drabbats av någon typ av förbannelse, den värsta sorten dessutom, Telefonförsäljare!
Jag förstår att dessa människor gör samma sak som jag, dvs arbetar för sitt bröd, men jag tycker tyvärr inte mer om dem för det. Just nu har detta eskalerat till en nivå som inte är riktigt klok, jag får ungerfär ett samtal per kväll. Nu har det gått så långt att jag slutat att svara på nummer som jag inte känner igen. Ska det behöva vara så? På hemtelefonen har jag NIX, men tyvärr så finns det inget liknande för mobil telefoni, ännu....

Det som gör mig mest irriterad är när de ringer från dolt nummer.
Telefonförsäljare till privatpersoner får inte ha dolt nr!
Men detta är något som många av dem tycks ha missat.


Nästa gång ska jag göra som Seinfeld ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0