Fröken lat

Japp, tristessen kommer smygandes nu, vad fanken ska jag göra med denna dag? Å andra sidan så känner jag mig totalt handlingsförlamad. Nu har snart halva dagen gått och jag har inte fått någonting gjort.
Skulle ha gått och köpt mjölk till kaffet, men det har aldrig känts så långt till kiosken som idag. GUD vad lat jag är!
Egentligen vill jag bara mysa ner mig i sängen och kolla på någon film, men...det ligger vägg i vägg med badrummet, coh det dånar, låter och har sig rätt bra där inne. Lite orolig faktiskt att de av misstag ska riva för mycket, det låter iaf som om de river allt. Fast det är ju iof det dom ska göra ;)
Tror jag tar med mig datan upp och lägger mig i S säng, kan ju alltid hitta någon dokumentär att se på. Då känns det ju ändå som att jag gjort något vettigt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0