Höstshopping!

Så igår vad det dags för lite september shopping.
Hade bestämt att jag skulle köpa ett par nya stövlar, men innan jag hade kommit fram till Din Sko (där jag redan hade sett ut dem) så hade jag shoppat upp min planerade shoppingkassa. Vilket visade sig inte gjorde något då stövlarna var slut. Det blev en mysig höstjacka, en kofta och en tröja.
Även ett paket strumpor som jag ryckte i all hast, och senare visade sig vara HELT fel storlek. Det får bli retur på dem!!
Lite smink blev det oxå. En foundation av märket SHISEIDO, riktigt bra, rekomenderas starkt. Och en mascara från VOLUME EXPRESS. Den blå tröjan köpte jag i vitt. Koftan hittar jag tyvärr ingen bild på =( Och ett läppstift från Make Up Store.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

September shopping!!?? Det är ju faktiskt oktober nu.... ;)

2010-10-20 @ 19:51:59
Postat av: Monika

Haha, är tydligen lite smått förvirrad i min vardag för tillfället =)

2010-10-20 @ 20:41:34
Postat av: Johanna

Du fick till en blogg =)

Va kul att få shoppa lite, jag läängtar tills jag slutar plugga så man kan jobba och få in lite meer slantar!



Ha det gott

Kram Johanna

2010-10-21 @ 06:42:39
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0