Tv och kvällsfika i.....

Åh vad jag älskar att se på tv, helst i sängen och helst med en god smörgås och varm Oboý.
Jag vet vad ni tänker -Gud vad mycket smulor hon måste ha i sängen. Hur kan hon sova i den?
Men så är det inte! Har inte en enda smula i sängen.
Det värsta jag vet är smulor i sängen, omöjligt att sova då.
Jag har kommit på en idé som löste detta =)
På med överkastet innan mumsandet börjar. Ja, det blir en del smulor på golvet, men det gör mindre. Dammsuger ändå varannan dag eftersom jag är lite pedant av mig.

Det bästa som finns är en lingongrova med smör, majonäs, makril i tomatsås och färsk dill. Just nu är det min favoritsmörgås. Såååå gott!

Nä, nu måste jag sluta om jag ska hinna göra mitt kvällsfika till kl 20,00. Vet inte vad jag ska kolla på, men det börjar alltid något bra då på tv´n =D

Se U!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Men vännen! Majonnäs & makrill?? Gott verkligen?

2010-10-28 @ 20:18:17
URL: http://sajagrullar.wordpress.com
Postat av: Monika

Jag vet, det låter inte så gott. Men det bör absolut provas för skenet bedrar!!

2010-10-28 @ 20:48:43
URL: http://missgloria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0