Morgontrötthet orsakar konstigheter!

Började morgonen med att köra älsklngen till tåget.
Nu sitter jag med en kopp kaffe och morgon myser.
Kl 11,30 skulle jag egentligen på återbesök hos sjukgymnasten med armen. Men de ringde precis och informerade om att det inte blir någon pga sjukdom. Lite skönt faktiskt.
Ska väll snart göra om mig till människa och åka till jobbet några timmar.

Igår morse var jag så vansinigt trött. Hade en del problem med att ta mig hemifrån.
Det började med att jag inte hittade någon bilnyckel. Efter en stunds letande fann jag den.
Jag tog bilnyckeln, låste upp bilen och ställde in väskan på passagerarsidan. Gick runt och satte mig. Hittade inte mobilen. In för att leta, tills jag kom på att jag hade den i innerfickan.  Ut i bilen igen, hittade inte bilnyckeln. WTF, jag hade den ju nyss? Ont om tid, hittar andra bilnyckeln och åker. Puh, hann i tid.
MEN....när jag kommer på jobbet så upptäcker jag att den "borttappade" nyckeln sitter i dörren på passagerar sidan.
Så kan det bli med en morgontrött Monika, haha.
Tror jag måste börja lägga mig i tid på kvällarn innan jag flummar till det så jag tar grannens bil på morgonen =D


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Ha ha ta min bil du! Jag parkerar den ju bara i grannarnas trädgård!

2010-10-28 @ 10:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0