Hemma igen.

Nu har jag och Smilla kommit hem.
Innan vi åkte hem så kände vi att vi var rätt gottesugna, så vi styrde bilen mot ICA Maxi.
Det blev en HEL del snask. Smilla tittade ner i korgen och sa- Ska vi verkligen köpa så mycket sötseaker? Det är rätt mycket! Haha, sötunge.

Till Lukas stora lycka köpte vi dricka, Vira Blåtira, haha. Efter att han gett mig en kram och ett tack säger han- Fast jag tycker om allt med kolsyra. Bra tänkte jag, då kan vi endas använda soda streamern hädanefter, ekonomiskt!

OCH, när jag tar in posten upptäcker jag att vi fått ett paket. Älsklingen har köpt en bunt tv spel till ps3. Vilken tur att vi köpte massa godis, kvällen ser mycket lovande ut =D

Men nu ska jag leta recept på kasslergryta, planen är att vi ska äta det till middag.

Over and out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0