Hej igen!

I går blev det några timmar med tv-spels mys med Smilla. Även att det är JAG som frågar henne om vi ska spela, haha. Vi spelar Little Big Planet, superskoj.

Älsklingen jobbar borta nu i några dagar. Jag gillar inte att sova ensam i sängen, så kallt och tomt. Så när Smilla kom ner och grät över benvärk sent igår så erbjöd jag henne att sova i våran säng. Så mysigt!!
Händer inte så ofta at hon får det när vi är hemma båda två. Hon börjar ju bli så stort, och det blir alldeles för trångt.
Så hon tyckte det var supermysigt, och benvärken försvann på en gång!

Från idag har jag börjat jobba 50% i två veckor. Ledig på eftermiddagarna. Idag blev det en film, Made Of Honor,
Riktigt bra, blev några tårar. Skönt att få vara ledig lite. Man har för lite tid när man jobbar 100%. Men pengarna måste ju in!!!

Här kommer en låt oxå, så fin text!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0