Åhhh...

...jag blir TOKIG. jag klarar verkligen inte av när datorn trilskas med mig. Just nu har jag sådan lust att kasta ner skiten i badkaret och hoppa på den, jämfota!
Varför ska det vara så svårt att ta sig in på de sidor man vill, när man vill? Jo, det är omöjligt när datorn ska stå och tänka 100 år, för att sedan säga att den är klar när det F%N inte ÄR klarn. Den måste ju komma in på sidan innan den kan vara klarn. Och hur kan det komma sig mina lösenord helt plötsligt inte fungerar? Eller ursäkta mig....om man provar samma lösenord ca 5 gånger så fungerar det ju, för då har min data kommit på att den hade fel, och jag hade rätt!!!

Jag ska köpa en ny dator, en mycket bättre dator, en dator som gillar mig!

Nu ska jag gå och ta min medicin. Den medicinen som motverkar att jag talar om min dator i tredje person!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0