Vem är jag?

Oj, den här är svår.

Man tror att man vet vem man är, men när någon ställer frågan vet man inte riktigt hur man ska beskriva sig själv.

Jag är nog en rätt vanlig ung kvinna på 29 år. Funderar på om jag haft 30-års krisen som alla talar om, eller om den kommer snart.

Vet fortfarande inte riktigt vem jag är, förändras hela tiden. Lär mig nya saker, och min syn på livet ändras då och då.

 

Jag är hemmakär, gillar att pyssla och städa. Inte för att jag tycker städningen i sig är rolig, jag vill ha det rent och snyggt där jag bor.

På morgonen vill jag vakna lugnt och stilla, få en kopp kaffe och en halvtimme som bara är min. Är inte särskilt pratsjuk då.

Jag gillar att ha kontroll på situationer.

Får alltid resfeber, måste alltid gå igenom allt en extra gång så inget är glömt.

Jag tycker att det finns en skillnad i skitsnack och fakta.

Gillar när människor är ärliga mot mig.

Jag är konflikträdd.

 

Det viktigaste i mitt liv är min familj. Jag vill att de ska ha det bra, sätter ofta mig själv sist. Fast ibland är jag även en sann egoist.

Tycker inte om att vara ensam hemma, blir för tyst.

Har lätt för att fantisera och dagdrömma, och jag älskar att kura under täcket i sängen.

 

Gillar inte att läsa egentligen, men hittar jag rätt bok kan jag inte sluta.

Älskar att titta på film med älsklingen, och att kramas så klart!!

Har en rå humor och gillar att gnabbas.

Ja, det var lite om mig.

 

Vem är du?


Kommentarer
Postat av: Erika

En som tycker om dig :) <3

2010-11-29 @ 22:45:34
URL: http://sajagrullar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0