Tragiskt!

Det mest tragiska är att Du inte för en sekund verkar ha tänkt på vilka konsikvenser ditt handlande kunnat ge.
Du hade kunnat splittra en familj. En familj där det finns två barn.
Även om inte dessa två barn är mina biologiska barn så älskar jag dom av hela mitt hjärta!
Att Du är villig att förstöra deras trygghet för att Du ska få ditt anonyma ord läst är så oerhört vidrigt!!!!!

Har förstått att Du verkligen inte tycker om mig, och det känns inte direkt som världens undergång.
Men hur kan man ogilla någon så mycket att man är villig att riskera att bryta upp två oskyldiga barns trygga tillvaro?

Skulle Du bli lycklig om dessa barn skulle behöva tömma sina rum för att fylla två små rum i en hyresrätt. De skulle mista den stora gräsmattan där de trygt kan leka när de vill, den lilla egna lekstugan där de kan ha sin egen lilla vrå på sommaren.
Dessa barn har redan gått igenom seperationer, skulle Du må bättre om de skulle bli tvugna att gå igenom en till!?

Jag förstår inte hur Du tänker?







Kommentarer
Postat av: Anna

Men shit alltså. Din kloka människa.. Dig hittar man inte ord för. Världens underbaraste Monica! All kärlek till Dig...

2010-11-17 @ 20:23:09
URL: http://littlehome.blogg.se/
Postat av: Lillemor

What goes around comes around. Jag hoppas på det Monica så denna människa en vacker dag får sitta där med lång näsa och ångest och en känsla av total tomhet.Där man inte fungerar alls. Men jag hoppas innerligen att det inte finns barn med i bilden som kommer behöva må dåligt under tiden och fara illa för att dom vuxna inte fungerar. Klart du älskar don där fina barnen. Jag har sett det genom häcken!

2010-11-17 @ 20:41:26
Postat av: Sara

Energitjuvar finns det gott om. Jag är glad att jag lyckats rensa bort de jag hade i mitt liv....och jag saknar dem inte ett dugg! Du gör ett bra jobb med barnen! Andra kommer alltid ha åsikter på det ena och det andra, men det är som tidigare sagt bara för att de själva är missnöjda med sitt liv och att de behöver en syndabock. Dessa personer har bara en sak som gör deras dagar drägligare, och det är att hacka på folk. är det inte patetiskt så säg=)=)=)

2010-11-17 @ 22:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0