Stockholm i mitt ..

Ville verkligen inte åka hem från Sthlm. Mår så sjukt bra när jag är där!
Jag och älsklingen har bestämt att vi någon gång i framtiden flyttar dit. Men det lär ju dröja...
Men vi har ändå en himla tur att vi känner så fina människor där. De bor mitt i smeten, och de erbjuder oss altid husrum. Och det bästa, när man vaknar på morgonen står alltid kaffet klart i köket <3

Steffe köpte Kinect Sensor  till Xbox, och två spel, bla Adventures. Men SHIT vad soj det var. Måste införskaffas av alla. Perfekta julklappen till barnen (och de vuxna ;))

Det har varit en kanon helg. Både fredag och lördag spenderades i Nacka köpcenter. God mat, bra shopping och roligt sällskap.
Blev en sväng till Farsta för att tjacka IPhone 4. Sjukt nöjd med den. Är precis som alla säger, kan inte leva utan den!

Men nu är man hemma i trista Östersund igen, där man för övrigt inte heller får dricka vattnet. Bara att gilla läget =S Men jag har ju min Bebis =D

Hur har eran helg sett ut? Vad har ni gjort?







Kommentarer
Postat av: Sara

Har kokat vatten:)

2010-11-29 @ 20:30:29
Postat av: Johanna

Va mysigt =)

Stockholm älskar jag på sommaren, så himla fint!

Har du tråkigt nån dag får du gärna kika upp.

I helgen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.

Kraaam

2010-11-30 @ 07:04:03
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0