Snow, snow, snow =(

Nu får det vara bra!  Hur mycket ska det snöa?
Och alltid blir man lika förvånad första morgonen man kommer ut och bilen är gömd under allt det vita.
I morse insåg jag rätt snabbt att det nog är bra om jag kliver upp en kvart tidigare så jag hinner borsta av snön, skrapa rutorna, och ta mig igenom en stan för att komma fram i tid till jobbet.

Och vad var det för bra med att bygga rondellen bredvid parkskolan?? Tycker bara att bilkön blivit ännu längre. Idag tog det mig en kvart att komma från stora rondellen vid trafikplatsen Lillänge upp till rondellen park. I morgon blir det en annan väg, vill faktiskt komma fram någon gång!

Och sopa av bron, varför då? Det kommer ju bara mer. Och skotta uppfarten, var helt supersvettig när jag var klar. Men älsklingen kom hem och lovade att köpa en snöslunga =D Love U Baby!!!

Efter middagen kom vi ändå fram till att vi måste ut och testa snön. Mot pulkbacken!!!
Men även nu skulle denna jäkla snö trilskas med mig. Av två åk så ramlade jag av två gånger. Jag täckt med snö, även ansiktet. Nu ger jag upp, jag hatar vintern, jag hatar snö! Ska flytta till ett varmt land ist, så det så. (stor punkt)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0