Min första kärlek.

Nu förväntar sig alla att jag ska skriva om en pojke. Men så blir det inte!

Min första kärlek var min nalle. En brun liten teddybjörn som jag fick av min mormor när jag föddes. Den fick aldrig något riktigt namn, utan den kallades helt enkelt för ”Nallen”.

Jag hade med mig den vart jag än gick.

Minns när jag var liten och satt i en hänggunga från taket och hundvalparna tog den. Jag blev så arg! Inte göra illa Nalle. (Minns gör jag för att det finns kort på detta =) )

Nalle betydde allt för mig. Han sov med mig varje natt, ända tills jag blev runt 15 faktiskt. När jag flyttade hemifrån placerades han längst upp på bokhyllan i mitt barndomsrum. Varje gång jag kom hem fick han komma ner för en kram.

Idag vet jag faktiskt inte vart han är, och det är lite sorgligt. Men jag tror att han är i förrådet tryggt nedpackad så ingen kan förstöra honom. Åhh, måste leta rätt på Nalle någon dag.

Blir lite sentimental nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0