Trassel, gidder och gnissel!

Var tog mitt tålamod vägen?
Har taggarna utåt, och orkar inte med världen.
Vill bara krypa ner under täcken och vakna i morgon igen.
Försökte sätta in hyllorna i garderoben, men sakerna passade inte som jag tyckte de skulle.
De utdragshyllorna gick inte så lätt som jag förväntat mig. Och som vanligt när tålamodet tryter så drar man förhårt. Vilket resulterade i att hyllan ovanför ramlade ner i huvudet på mig.
Allt kastades in i den dumma garderoben och dörrarna flög igen. Sovrummet är nu stängt för resten av dagen!
Är det så det ska vara så kan den jäkla garderoben stå där inne ensam idag och skämas!!! Och jag tänker inte under några som helst omständigheter gå in dit, kan gå i mina mysbyxor hela dagen. Även när mina middagsgäster kommer kl 17,00.
Och byrån som stog i sovrummet förut står nu mitt på golvet i köket, och där kan den stå. Fungerar kanon som avlastningsyta. Jag kan ju duka upp maten där senare, lite tända ljus och en duk så blir det kanon =P
Nu ska jag gå och skaffa mig ett ansikte och dricka en kanna kaffe till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0