Låt fjortisarna få tillbaka livsstilen som ni snott!

kommer så ofta så otroligt duma kommentarer från människor. Det bästa är ändå när vuxna människor försöker förklara bort sina misstag och fel med ursäkter. Vad är det som är så himla svårt och hemskt med att bara erkänna att man kanske hade fel?
Min personliga åsikt är att det är så fruktansvärt pinsamt när någon över 25 år ska försöka rättfärdiga sig själv genom att klanka ner på någon annan. Hur kan man inte se hur patetiskt detta är?

Det som är mest fachinerande är att detta oftast inträffar bland kvinor. Varför?
Måste en tjej alltid vara så perfekt?
Tycker mina vänner sämre om mig om jag erkänner något jag gjort som var fel?

Det mest vidriga är faktiskt dessa "tjejgäng" som ska hetas hålla varandra bakom ryggen.
När de inte är tillsammansi grupp, så pratar de skit om varandra ....MED varandra =S
Vilken fin vänskap =S

Nä, nu ska inte jag få mig själv att framstå som mitt bloggnamn- Miss Gloria.
Men hallååå, ni är vuxna människor! Låt fjortisarna få tillbaka livsstilen som ni snott....
Jag kan ändå stå för mina misstag, och tänker efter innan jag pratar.
Klart att jag tycker om skvaller, jag är ju ändå tjej ;) Men det måste ju för fan ändå finnas gränser, eller....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0