IKEA, loving it!!

Man kan ju bara inte åka till Sundsvall utan att gå på IKEA. Det går ju licksom bara inte!
Var dit i söndags, när jag ändå var i Sundsvall =D Måste passa på.
Men oj, att det alltid blir så dyyyyrt.

-Ska bara ha det. Men lika bra att jag även köper denna. Och när jag ändå är här....

Aaaaa, det går inte handla lite på IKEA.

Det mest galna är att när vi kom hem så gick vi in på nätet och beställde mer.
Ja, det gjorde vi. Det som inte fick plats i bilen. Vi var ju trots allt fyra st som åkte!!!

Beställde bla annat min efterlängtade garderob till sovrummet




Sängkläder till Luke







Ljus grön service till mig
Och en hel del fler saker. Vi ska äntligen göra glart kontoret på övervåningen. Har stått som ett förråd allt för lång tid. Så i helgen blir det måla fondvägg. Tror den blir, turkos åt det mer blåa hållet. Sedan väntar vi bara på leveransen med möblerna. Kommer skrivbord och lite smått och gott.
Löööving it!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0