Hatar tidiga mornar!

Ursch, avskyr att stiga upp när de andra får ligga kvar och snusa i kudden. Orättvist.
Jag hatar att måsta stiga upp så här tidigt. 05,30 licksom, mitt u ntten ju!!
Regeringen borde korta ner arbetsdagen till sex timmar. Skulle absolut kunna jobba 09-16, skulle inte ens klaga.
Det värsta är att jag måste väcka Smilla så tidigt med, eller hon får faktiskt sovmorgon till 06
Sedan sitter vi och gäspar tillsammans vid köksbordet.
Så här tidigt tänder vi alltid ljusen på bordet, blir ju iaf lite mysigt.
Idag är det -8 c ute. Hur ska vi klara detta när det blir riktigt kallt?
Pappa ringde för övrigt igår. Undrade om vi vill köpa deras bil, eftersom de ska köpa ny. En saab 9-5 combi med turbo. Tror att vi kommer nappa på det förslaget, skulle vara skönt med två bilar.
Nu ska jag iväg till jobbet.

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0