Det blir som det blir..

Ikväll blev absolut ingenting som det skulle bli. Men men, saker och ting kan ju inte alltid gå ens väg!
Tack och lov ringde älskade grannen och bjöd på lite vin och cigg.

Kunde inte sova i natt, vred och vände på mig. Tröttheten gick såklart över till ett omättligt fnissande på jobbet.
När min arbetskamrat slutligen råkade gå in i en glasdörr vek jag mig. Jag låg bokstavligen på golvet och skrattade tills tårarna rann och jag tjippade efer andan. Så klart att chefen kom just då. Och efter alla mina olyckor (bruten handled, sönderklämt finger) trodde hon väll att jag gjort mig illa igen. Jag kollade på henne, och började tokskratta åter igen. Pinsamt!
Nu kom min äskling och satte sig bakanför mig på stolen naken , frågar när jag kommer och lägger mig och myser i sängen.
Så nu blir det sängen, sova, mysa.... och drömma sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0